czwartek, 18 sierpnia 2022

Moje doświadczenia z powstrzymaniem uzależnienia od urządzeń mobilnych

 Witam wszystkich.


Dzisiaj postanowiłem napisać o swoich doświadczeniach z zaprzestaniem uzależnienia od telefonów komórkowych, które przez długi czas wprawiało mnie w depresję i brak funkcji. Spędziłem około 9 do 12 godzin na moim telefonie komórkowym.


To, co sprawiło, że tęskniłem za prawdziwym życiem i straciłem wiele rzeczy, uzależniając się od smartfonów, które kontrolują całe moje życie.


Korzystałem z tandetnych sieci społecznościowych, które marnują mój czas i niszczą moją rzeczywistość.


Zajęło mi to dużo czasu i nie było lekarza, żadnego referencji i niczego, co mogłoby pomóc mi przestać używać telefonu komórkowego. Pewnego dnia znalazłem wzmiankę o uzależnieniu od urządzeń mobilnych i o tym, jak mu zapobiegać.



Odniesienie do Powstrzymania uzależnienia od urządzeń mobilnych


Jeśli masz uzależnienie od telefonów komórkowych, sugeruję, abyś przeczytał więcej o tym uzależnieniu w tym artykule i skorzystał z tych technik, które zapobiegają zniszczeniu smartfona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Zmień życie razem z Fundacją Crypto Cancer!

 Drodzy przyjaciele, Jeśli szukasz sposobu na znaczący i pozytywny wpływ na świat, istnieje organizacja o nazwie "Crypto Cancer", ...